Obchodné podmienky
I. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
Tieto obchodné a reklamačné podmienky sa vzťahujú na všetky obchodné vzťahy, na poskytnuté služby uzatvorené prostredníctvom internetovej stránky a bližšie upravujú práva a povinnosti medzi objednávateľom služby a poskytujúcim. Odoslaním, resp. uskutočnením objednávky vyjadruje objednávajúci súhlas s obchodnými a reklamačnými podmienkami a potvrdzuje, že je s týmito obchodnými podmienkami oboznámený.
II. VYMEDZENIE POJMOV
1. "Objednávateľ" sa rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá odoslala objednávku po vlastnej autorizácii. Objednávateľ je navrhovateľom na uzatvorenie zmluvy s poskytujúcim službu.
2. "Poskytujúcim" službu sa rozumie
Poskytujúci nie je platca DPH. Spoločnosť je zapísaná v ORSR Košice I, odd. Sro, vl.č.43535/V.
3. "Objednávkou" sa rozumie vyplnený a odoslaný objednávkový formulár obsahujúci informácie o objednávateľovi, objednanej službe z ponuky internetovej stránky, alebo e-mail odoslaný na adresu predávajúceho obsahujúci uvedené informácie. Za platnú sa považuje i telefonická objednávka, ktorá bude potvrdená na e-mailovú adresu objednávateľa najneskôr do 24. hod.
4. „Objednávkou“ sa rozumie dohoda uzatvorená medzi poskytujúcim služby a objednávateľom. Objednávka služby vzniká potvrdením dohodnutého rezervovaného termínu (dátum a čas) poskytujúcim (e-mailom, alebo telefonicky).
5. „Službou“ sa rozumejú všetky služby uvedené v ponuke internetovej stránky www.s2kservis.sk. Všetky uvádzané ceny pri službách na webovej stránke majú iba orientačný charakter a nemôžu sa považovať za konečné.
III. OBJEDNÁVKA A UZAVRETIE ZMLUVY O SLUŽBÁCH
1. Všetky objednávky uskutočnené prostredníctvom internetového obchodu www.s2kservis.sk a potvrdené telefonicky alebo e-mailom sú považované za záväzné.
Objednávka musí obsahovať nasledovné údaje:
- meno a priezvisko objednávateľa
- adresu objednávateľa
- druh služby
- telefonický a e-mailový kontakt
2. Objednávateľ sa zaväzuje v objednávke uvádzať pravdivé a úplné údaje. Každá objednávka je po odoslaní potvrdená telefonicky alebo e-mailovou správou, v ktorej máte možnosť skontrolovať správnosť vyplnených údajov. Pokiaľ sa v objednávke vyskytla nejaká chyba, bezodkladne nás kontaktujte.
3. Ako doklad o poskytnutej službe poskytujúci zasiela faktúru v elektronickej forme (slúži zároveň ako záručný a dodací list) vo formáte PDF na e-mailovú adresu objednávateľa alebo Vám ju poskytovateľ vystaví fyzicky na mieste poskytnutia služby. Elektronická faktúra predstavuje plnohodnotnú náhradu písomne vyhotovenej faktúry a spĺňa všetky jej náležitosti. Faktúru zasielame e-mailom v prílohe. Ak ste od nás neobdržali elektronickú faktúru, kontaktujte nás prosím.
IV. STORNO OBJEDNÁVKY
Objednávateľ má právo stornovať objednávku do 24 hodín od objednania služby, a to prostredníctvom e-mailu, alebo telefonicky. Objednávateľ je povinný v oznámení o zrušení objednávky uviesť meno a priezvisko, číslo objednávky, e-mail a popis objednanej služby. Za zrušenie objednávky poskytovateľ neúčtuje objednávateľovi žiadne poplatky. V prípade, že objednávateľ uhradil predávajúcemu kúpnu cenu za objednávku, alebo jej časť v čase do zrušenia objednávky, predávajúci vráti už zaplatenú kúpnu cenu prevodom na bankový účet kupujúceho v lehote 3 pracovných dní od zrušenia objednávky, pokiaľ si zmluvné strany nedohodnú iný spôsob vrátenia kúpnej ceny.
Objednávku je možné maximálne stornovať len do dňa, kedy má objednávateľ dohodnutý termín poskytnutia služby.
Poskytujúci má právo stornovať objednávku, termín dodania služby v prípade nedostatočných zásob materiálu pre poskytnutie služby, alebo nedostupnosti objednaného tovaru. O stornovaní objednávky bude objednávateľ informovaný prostredníctvom e-mailu, alebo telefonicky.
V. PLATOBNÉ PODMIENKY
1. Po uskutočnení objednávky bude na Váš e-mail zaslané potvrdenie objednávky spolu s potrebnými údajmi na platbu.
2. Ponúkame tieto možnosti dohodnutia platby na území Slovenskej republiky:
Platba v hotovosti na mieste poskytnutia služby na základe vystavenia faktúry. V tomto prípade platíte za službu až po jej poskytnutí.
Platba bankovým prevodom na účet poskytujúceho službu:
IBAN SK 96 1111 0000 0014 8605 4002
Variabilný symbol: číslo Vašej objednávky
Konštantný symbol: 0308
3. Ceny služby a tovaru stanovené na základe objednávky po bezplatnej prehliadke sú konečné ceny (predávajúci nie je platcom DPH).
4. Pri platbe bezhotovostným prevodom sa za dátum zaplatenia považuje dátum pripísania celej kúpnej ceny na účet predávajúceho. Doba doručenia tovaru sa pri bezhotovostnej platbe predlžuje o čas, kedy bude platba pripísaná na účet predávajúceho.
VI. DODACIE PODMIENKY
1. Poskytovateľ poskytuje službu čo možno v najkratšej dobe na základe dohodnutia termínu poskytnutia služby, Uvedená doba dodania služby je záväzná pre obe strany a vychádza z predpokladaných dodacích lehôt materiálu a dohodnutého vzájomného stretnutia oboch strán.
a) možných voľných termínov oboch strán
b) v prípade veľkého záujmu o službu alebo keď poskytovateli nestíha doručenie produktov, môže prísť k neskoršiemu dodaniu tovaru a tým poskynutia služby. V takom prípade prijmite prosím naše ospravedlnenie. O neskoršom dodaní tovaru alebo služby budete informovaní. Ďakujeme za pochopenie.
Onjednávateľ súhlasí, že doba pre dodanie tovaru môže byť vo výnimočných prípadoch dlhšia, o čom bude včas informovaný poskytovateľom.
2. Pri objednávkach s vyššou hodnotou môže poskytovateľ overiť e-mailom, alebo telefonicky správnosť obsahu objednávky pred jej uskutočnením.
3. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho jeho prevzatím, pod podmienkou zaplatenia kúpnej ceny.
4. Za dodanie tovaru a služby sa považuje jeho prevzatie kupujúcim, objednávateľom od doručovateľa.
VII. ZÁRUČNÉ PODMIENKY A REKLAMÁCIE
1. Na dodaný tovar je kupujúcemu poskytnutá záručná doba 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom dodania tovaru kupujúcemu.
2. Na dodanú službu je poskytnutá záručná doba od jedného roka až do 10 rokov (podľa typu služby).
3. Onjednávateľ je povinný dodaný tovar prehliadnuť, uskutočnenú službu skontrolovať bez zbytočného odkladu (najneskôr nasledujúci deň po jeho prevzatí) informovať poskytovateľa o zistených závadách. Neskoršie reklamácie zjavných závad nebudú objednávateľom uznané.
4. Ku každej objednávke poskytovateľ vystavuje faktúru v písomne vyhotovenej alebo elektronickej forme vo formáte PDF, ktorá zároveň slúži ako záručný list. Elektronická faktúra predstavuje plnohodnotnú náhradu písomne vyhotovenej faktúry a spĺňa všetky jej náležitosti. V prípade elektronickej faktúry, zasielame e-mailom v prílohe.
5. Práva a povinnosti kupujúceho, objednávateľa služby sa vo veciach neupravených týmito podmienkami riadia podľa Občianskeho zákonníka.
6. Reklamáciu tovaru, služby (telefonicky) môže kupujúci, objednávateľ uplatniť odoslaním žiadosti o reklamáciu na adresu predávajúceho:
7. Poskytovateľ ručí objednávateľovi za odoslanie tovaru v rámci dohodnutej dodacej doby alebo uskutočnenia dohodnutej služby za vopred dohodnutú cenu v čase objednávky, za kvalitné uskutočnenie služieb.
8. Poskytovateľ neručí kupujúcemu, objednávateľovi za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú treťou stranou, za poškodenie zásielky zavinenú treťou stranou. V takomto prípade sa dodanie tovaru alebo služby predlžuje a objednávateľ bude o tejto skutočnosti informovaný vopred.
9. Zo záruky sú vyňaté chyby a poškodenia výrobku, ktoré vznikli nesprávnym zaobchádzaním, používaním, skladovaním alebo ošetrovaním výrobku.
10. POSTUP PRI REKLAMÁCII:
1.) Objednávateľ je povinný popis zistenej závady s číslom objednávky zaslať písomne v žiadosti o reklamáciu bezodkladne po tom, čo závadu zistil. (U zistenia závady posytnutej služby je potrebné nahlásiť telefonicky a dohodnúť si stretnutie, obhliadku)
2.) Poškodený tovar je kupujúci povinný predložiť až na výzvu predávajúceho na svoje náklady.
3.) Predávajúci dodá zreklamovaný, vymenený tovar kupujúcemu na svoje náklady.
4.) Reklamácia vrátane odstránenia závady bude vybavená najneskôr do 30 dní od nahlásenia vady služby alebo doručenia zásielky predávajúcemu, prípadne v termíne, na ktorom sa kupujúci s predávajúcim dohodne.
IX. VRÁTENIE TOVARU A VRÁTENIE PEŇAZÍ
1. V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa má kupujúci právo od uzavretej kúpnej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru, pričom je nevyhnutné, aby v uvedenej lehote doručil predávajúcemu odstúpenie od zmluvy prostredníctvom formulára Vrátenie tovaru.
2. Kupujúci neuhrádza žiadny manipulačný poplatok v súvislosti s odstúpením od kúpnej zmluvy.
3. Za každý vrátený tovar predávajúci vráti peniaze prevodom na bankový účet kupujúceho do 14 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy.
4. POSTUP PRI VRÁTENÍ:
1.) V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy je kupujúci povinný oznámiť vrátenie tovaru pred odoslaním na adresu predávajúceho prostredníctvom formulára Vrátenie tovaru, kde uvedie tento, alebo podobný jednoznačný text: „Odstupujem od zmluvy zo dňa DD.MM.RRRR, číslo objednávky, popis tovaru (názov, farba, veľkosť, cena) a požadujem vrátenie uhradenej čiastky za tovar na účet (uveďte prosím číslo účtu/kód banky)“.
2.) Kupujúci je povinný vrátiť tovar nepoužitý, nepoškodený, v pôvodnom originálnom obale a kompletný (vrátane príslušenstva a visačiek). UPOZORNENIE: ak zákazník nevráti tovar s kompletným príslušenstvom, výmena tovaru mu nebude uznaná. Visačky obsahujú viditeľné aj skryté hologramy, ochranné známky originality tovaru preto to nie je len obal tovaru, ale jeho súčasť.
3.) Tovar na vrátenie zasiela kupujúci na adresu predávajúceho doporučene
(pre doklad o odoslaní), nie dobierkou. Upozorňujeme, že zásielky odoslané na dobierku nepreberieme!
4.) Tovar zasielaný na vrátenie odporúčame poistiť.
5.) Doklad o zaslaní tovaru predávajúcemu je kupujúci povinný uschovať.
6.) Kupujúci je povinný zvoliť pri preprave taký obal, aby nedošlo k poškodeniu tovaru. Tovar poškodený pri preprave v dôsledku nevhodne zvoleného obalu predávajúci nie je povinný vymeniť a kupujúci nie je oprávnený žiadať vrátenie peňazí.
5. Na vyžiadanie je kupujúci povinný predávajúcemu zaslať na jeho e-mailovú adresu faktúru v elektronickej forme vo formáte PDF, ktorú obdržal s objednávkou.
6. Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť odstúpenie od kúpnej zmluvy v prípade, ak vyššie uvedené podmienky nebude považovať za splnené a tovar bude následne odoslaný späť na adresu kupujúceho. Náklady na spätné odoslanie tovaru znáša kupujúci.
Upozornenie: chyby a omyly v názvoch, popisoch a zobrazení produktov sú vyhradené. Ceny produktov vo výške 0,00 EUR sú neplatné. Ponuka platí len do vypredania zásob. Údaj o počte produktov k dispozícii na internete je len informatívneho charakteru.
Tieto obchodné a reklamačné podmienky sú platné od 20.02.2019
Predávajúci, poskytovateľ si vyhradzuje právo na zmenu obchodných a reklamačných podmienok bez predchádzajúceho upozornenia.
Orgán dozoru:
Inšpektorát SOI pre Košický kraj